Drömlista

Jag kan varmt rekommendera att göra en egen drömlista. Det ska vara en lista där alla dina drömmar finns med, smått och stort, realistiskt och orealistiskt - allt som du någonsin drömt om kort och gott. Bara att våga tänka efter och skriva ned dessa gör att du har kommit några steg närmre drömmarna.

Några av drömmarna kanske du till och med formulerar om som mål. Du vet väl att mål är drömmar som har fått ben :) Gå sedan igenom listan ett par gånger om året. Stryk det som du utfört och lägg till nya drömmar.

Jag tycker att det är en väldigt upplyftande känsla att se hur mycket intressant det finns att göra här i världen. Dessutom är det härligt frigörande att drömma fritt utan begränsningar.

En av mina drömmar just nu - romantisk semester med min man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0