Priser

Coaching går att utöva på många olika sätt: via telefon, MSN eller mail, hemma hos dig, under en härlig promenad eller i mitt lugna och rofyllda samtalsrum. Du som klient bestämmer vad som passar dig bäst. Här är några exempel på olika typer av coaching som jag erbjuder.


Privatpersoner (inkl. moms)

Coaching - live

45 min: 550:-*


Coaching - telefon

45 min: 500:-**


Coaching - MSN

20 minuter: 200:-**

45 minuter: 400:-**


Coaching - mail

2 gånger/ månad: 250:-**

4 gånger/ månad: 500:-


Första samtalet är alltid helt kostnadsfritt och utförs alltid live eller via telefon!


Coachingen säljs i paket därför gäller följande:

* Vid köp av minst fyra samtalstillfällen, minst 2 samtal/ mån. Vid hembesök kan tillägg för restid förekomma.

** Vid köp av minst fyra samtalstillfällen, minst 2 samtal/ mån.


Företag

Individuell coaching: samma priser som ovan men då exkl. moms.


Föreläsningar

Kontakta mig för offertförfrågan gällande vad Du/Ni är intresserade av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0