Inte alltid så lätt!

Det är inte alltid så lätt att behålla fokus och en positiv attityd. Personlig utveckling tar tid och är inget som kan avslutas för att man är klar. Jag ser det helt klart som ett pågående livslångt projekt. Vissa kanske till och med skulle säga att den personliga utvecklingen, till ett högre medvetande och förståelse för universum, är meningen med livet.



Jag har efter en veckas sjukdom och allmänt tvivlande tillstånd försökt mitt bästa för att åter komma tillbaka på banan igen. Jag har placerat mitt stora rättesnöre i livet, boken The Secret, på sängbordet (där den iofs verkar ligga för det mesta).

Se hela bilden







Jag har även uppdaterat min dröm/visionstavla som åter fått sin plats på byrån i sovrummet. PÅ så sätt är den det första jag ser när jag vaknar på morgonen och det sista jag ser på kvällen innan jag somnar.

Det viktiga är att inte ge upp, att fortsätta träna och fortsätta utvecklas till den människan jag vill vara och som jag vet att jag har potentialen till att vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0