Mina hyllningar

Här kommer några av mina kvinnliga förebilder som jag tycker är värda att hyllas lite extra.


Ebba von Sydow: för att hon är så driftig och jobbar hårt mot det hon vill, dessutom så verkar hon hantera motstånd väldigt bra.


Robyn: för att hon är så cool, kompetent och gör sin grej.


Scarlett Johanson: för att hon är så kvinnligt vacker.


JK Rowling: för att hon har fantasi och driv nog att fortsätta när det är som tuffast - och så lyckas.


Candace Bushnell: för att hon ger oss starka kvinnor med karriärer som vi kan peppas av och koppla av med.


Oprah Winfrey: för att hon lyckats skapa sig ett mediaimperium från ingenting.

Och sist men inte minst min starka mamma, mina coola systrar och fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0