Hmmm...

Nu får allt förkylningen känna sig besegrad för idag ska jag på ett eller annat sätt få lite motion - trots regnet som smattrar mot rutan. Så vilken träningsform ska man välja?


Tack gode gud för snygga regnskydd!

- Regnställ på och en promenad mot gymmet där man kör lite styrka (för att inte bli för svettig/flåsig)?
- Poweryoga DVD hemma?
- Core DVD hemma?
- Hemma-styrkeövningar med hjälp av egen kroppsvikt, matta, balansplatta och hantlar?

Alternativen är många, trots alla omständigheter, så det finns INGA ursäkter för att slippa undan!

Jag går på vad respektive alternativ har för mervärde, just idag behöver jag nog lite frisk luft, tid att tänka/reflektera och trevligt sällskap för att pigga upp mig lite extra. Så en promenad till gymmet får det bli :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-11 @ 01:05:28
URL: http://harmankardonreceiver.org
Postat av: Molly

Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-11 @ 03:11:35
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0