Att vara glad för det man åstadkommit

Inför varje termin brukar jag skriva upp mina träningsmål. Häromdagen hittade jag mina mål för våren 2009. Där stod det att jag planerade att träna 3-4 pass per vecka. Det tyckte jag var jättebra då.

Nu tränar jag 5-7 pass i veckan. Vad duktig jag faktiskt måste vara nu, även om det inte alltid känns så. Det är bra att få lite perspektiv på saker ibland.

Anledningen till att det blir så många pass nu jämfört mot innan är helt enkelt att jag har mer tid över. Nu har jag tid att satsa på mig själv och mina nära och kära. Förra året såg det helt annorlunda ut. Då började jag plugga vid sex eller sju på mornarna till två på eftermiddagen, hade två timmars rast då jag lagade mat och skötte hemmet, sedan började jag jobba och jobbade till nio på kvällen.

Dagens lärdom är att allt har sin tid och se till att fira framgångarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0