Inspireras av Therese Albrechtson

Var på en föreläsning igår med otroligt duktiga och coola Therese Albrechtson (hennes blogg finns här: http://theresealbrechtson.blogg.se/ ). Man kan inte annat än bli imponerad av en sådan tjej... Ung är hon också, men livserfaren.

Några saker som jag tar med mig lite extra från föreläsningen är följande.

Att fokusera på det jag är bra på och brinner för!

VÅGA: vinna, lyckas och misslyckas!
VÅRDA: familj, vänner, EGEN tid, kontakter och kunder!
VINN: över rädslan, tron på dig själv & din DRÖM! 

Frågan är inte VAR jag kommer att vara om om tre år,
utan frågan är var jag VILL vara om tre år!

Riktigt visa ord! Så får ni chansen att gå på en föreläsning med Therese så ta den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0