Midsommar

Vad jag älskar försommaren som snart kommer att gå över i högsommar. Den gröna färgen, solen som värmer, blommorna och ljuset - det magiska ljuset.

Ni njuter väl av nuet. Jag känner att jag varit liite dålig på det de senaste dagarna, så det ska det bli ändring på :)



Solen och filten i trädgården lockar. Liksom grillat och rosé på uteplatsen, kall cheesecake gjord på vitchoklad med jordgubbar, underbara vänner i sommarnatten, fågelkvitter under tidiga mornar, glada skratt i trevligt sällskap, promenader i gröna landskap, midsommarmat i familjens närvaro och mycket mycket mer. Så kommer min midsommarhelg att se ut. Underbara sommar!

Nu får datorn följa med ut och så ska jag insupa sommaren :) Hoppas att ni som tittar in här får en riktigt fin midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0