Min personliga utveckling

Jag anser att jag har kommit väldigt långt när det gäller att vara tacksam för det jag har och det som händer mig. Jag tycker att jag är bra på att hitta det positva i det som händer mig varje dag. Det är ingen förmåga som jag har fötts med utan det är något som jag har arbetat aktivt med under ungefär tre år.

Så nu skulle jag vilja ta nästa steg i min personliga utveckling. Jag önskar att jag kunde vakna upp varje dag med ett leende, att jag "hoppar upp ur sängen" av förväntan inför dagens alla spännande möjligheter, händelser, möten och lärdomar. Jag har alltid varit avundsjuk på människor som känner så på morgonen!



Tilläggas bör att jag inte är någon morgonperson och dessutom behöver jag dryga åtta timmars sömn för att känna mig utsövd. Men med lite jobb så ska det gå!

Vad är du avundsjuk på? Vad kan du göra för att få ta del av det själv? Ta första steget idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0