Du väljer dina tankar!

Spenderade ungefär en timme av min morgon med att skotta ett par decimeter blytung nysnö. Inte kul alls kan jag meddela!

MEN. När jag hade duschat, ätit frukost och fått lite distans till det hela så insåg jag något som egentligen borde vara självklart vid det här laget. Jag väljer själv hur jag vill förhålla mig till den ovälkomna snön. Jag väljer mina tankar och därmed även mina känslor! Dessutom så blir man aldrig klar med sin egen utveckling till en bättre, mer positiv och gladare människa.

Så nu tänker jag följande;
- Jag fick ett gratis träningspass ute i friska luften!
- Jag väljer att se denna snö som vinterns sista, och mycket vackra, farväl för den här säsongen!


Nuläget


Snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0